sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

If I leave here tomorrow, would you still remember me?

Jotenki tosi haikee olo. Oon muuttamassa ens kuussa täältä Lahdesta Kouvolaan. Joo, eihän toi matka nyt mikään kauheen pitkä ole, mut kuitenki se iso muutos, et uus kaupunki, uus koulu, uus koti, kaikki vanha ja tuttu jää taakse. Eniten ehkä pelkään sitä, että kaverit jää tänne ja muutaman kuukauden päästä ''unohdetaan'' vaan tulla käymään tai on niin ''kiire'' ettei ehdi lähtee niin pitkälle tai jotain muuta. Ehkä mä murehdin ihan suotta. Oon toki elämäni aikana muuttanut ties kuin monta kertaa, mut vaan kerran aijemmin vaihtanu ihan kaupunkia ja silloin kävi just noin et kaverit jäi kyllä sinne. Silloin tosin olin vähän nuorempiki, et kaiketi sillä oli asiaan osuutta.
Oon alkanu jo pikkuhiljaa käymään tavaroita lävitse, että mitä heitän pois ja mitä lähtee mukaan, ja nyt eilen oli edessä valokuva-albumit. Voikun niistä tulikin muistoja mieleen, hyviä muistoja. Toivottavasti tulee Kouvolastakin hyviä muistoja, ja varmasti tuleekin. Se meidän uus talo on kyllä niin hulppea, että ehkä se paikkailee vähän niitä huonoja puolia kun kuitenkin kyseessä on aika pikku paikka, vaikka yllätyksekseni huomasin kyllä että sehän on pinta-alaltaan ihan hervoton. No nyt kuitenkin pitää lähtee koulua kohti ja unohtaa kaikki turhat murheet tai menee päivä pilalle! Täytyy vaan kattoa asiaa toiselta kantilta niin tajuan että täst tulee ihan hauskaa! Yritän illalla saada aikaseks laittaa jotain vanhoja valokuvia tänne niistä ihanista muistoista.

Tän aamun fiiliksiä kuvaa hyvin tää biisi; http://www.youtube.com/watch?v=kgkYN3QjD5M



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti